Helemaal gaar - Reisverslag uit Darwin, Australië van Edwin en Maria - WaarBenJij.nu Helemaal gaar - Reisverslag uit Darwin, Australië van Edwin en Maria - WaarBenJij.nu

Helemaal gaar

Blijf op de hoogte en volg Edwin en Maria

30 September 2012 | Australië, Darwin

Hallo iedereen,

Na een hoop vermoeiende uren doorgebracht te hebben in het vliegtuig of op het vliegveld kwamen we rond 6 uur aan in het hotel. En wat waren we blij toen we te horen kregen dat we onze kamer al in mochten :D. Dus ff 2 uurtjes geslapen om daarna met veel tegenzin(met name Edwin) toch maar op te staan. Want anders komen we nooit in het ritme.
Maar wat bleek. We hadden nooit hierheen hoeven komen, want de regen was gewoon met ons mee gekomen. Gelukkig is de temperatuur wel een stukje hoger dan thuis ;). En na een uurtje was het ook wel al weer droog.
Nu ff achter een computer gekropen terwijl Edwin nog ff het bed in is gedoken. Want slapen tijdens de vliegreis was er voor hem niet bij.
Zal ff bij het begin beginnen. We begonnen onze reis op schiphol waar we afscheid namen van onze ouders en naar Londen vlogen.
Deze vlucht was met 5 kwartier gauw over. Maar toen kwam de langste pas. Op de een of andere manier waren we er heilig van overtuigd dat de vliegreis 18 uur zou duren en waren blij verrast toen bleek dat dat maar 13 was. Rekenfoutje??
Maar dan stap je rond 20 uur in het vliegtuig en wat blijkt. Krijg je nog een warme maaltijd voor geschoteld, terwijl je net op schiphol nog een hele maaltijd achter je kiezen heb. Op zich niet heel erg, maar wel als je buik inmiddels er van overtuigd is dat het rond 23 uur is. Dus die was wat opstandig. Maarja dan gaan de luiken dicht en het licht uit. Slapen dus. Mij lukte het af en toe om een half uur tot een uurtje(denk ik) in slaap te vallen, maar Edwin kon helaas de slaap niet vatten. Want de vliegtuigstoelen en beenruimte is nog steeds niet gemaakt op mensen van bijna 2 meter. Hij heeft zich wel vermaakt met alle films die te zien waren en is dus weer helemaal op de hoogte van de laatste nieuwste films :).
Aan het einde van de 13 uur gingen de lichten weer aan en kregen we ontbijt. Mijn lichaam nog niet helemaal overtuigd van het tijdstip, dus wel wat gegeten, maar niet echt met harte. Maarja was ook 19uur plaatselijke tijd. Dus ontbijt was wat maf.
Dus weer vliegtuig uit en wachten op het volgende vliegtuid. Eenmaal daarin, kregen we weer een warme maaltijd aangeboden. Tijd: ligt aan welke tijdgrens je aanhoud, maar het was tussen 22 uur en 0uur. Dus we kunnen we zeggen. We hebben op de meest maffe tijden de meest rare maaltijden op.
Maarja inmiddels dus lekker aangekomen en gelijk een tour voor de komende 3 dagen geboekt. Adventure tours, 4WD KAKADU. Met extra bijmelding: Advanced fitness. Dus om nou te zeggen dat het een relax vakantie wordt. Uhm nee. Dus Bianca maak je geen zorgen, me conditie blijft nu nog op peil ;).
Goed denk dat ik ook nog ff naast Edwin ga liggen. Zo'n vliegreis hakt er toch wel in.

Groetjes van ons en tot de volgende keer.
Of zoals ze hier zeggen: No worries bye

• 30 September 2012 - 09:19

Petra :

Leuk dat jullie een reisverslag bijhouden! Nu eerst even aqlimatiseren
    En dan genieten van de mooie reis! X zus

• 30 September 2012 - 22:01

Margret:

Lieve Maria en Edwin
    We vinden het heel leuk dat jullie een reisverslag bijhouden, dan hoeft er ook niet zoveel gebeld te worden, en lezen we wat jullie allemaal meemaken. We hopen dat jij Edwin weer een een heb bij geslapen.
    Verder jullie beide heel erg genieten, en we volgen jullie
    Henk & Margret
    xxx xxx