Vliegveld - Reisverslag uit Sydney, Australië van Edwin en Maria - WaarBenJij.nu Vliegveld - Reisverslag uit Sydney, Australië van Edwin en Maria - WaarBenJij.nu

Vliegveld

Blijf op de hoogte en volg Edwin en Maria

29 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Allereerst voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, het vorige verslag is af gemaakt. Daar was ik mee gestopt vanwege de slechte internet verbinding in het hostel. Maar gisteravond als nog afgemaakt.

Maar goed we zitten nu op het vliegveld. Waren er behoorlijk vroeg dus eerst maar naar de balie en vragen of er toch niet nog extra beenruimte te krijgen is. En op de een of andere manier spreken ze elkaar allemaal tegen. Maar puntje bij paaltje waren er nog 2 nooduitgang stoelen vrij. JEEEHHH!! Hebben dus. Goed dat zijn de eerste 9uur. Ondanks dat qantas samen werkt met britisch airways kunnen ze niets met die vlucht doen. Dus nu nog een groot uur wachten en dan bij de britisch airways balie proberen voor extra beenruimte. Daarna snel naar het vliegtuig en de lucht in. De vakantie zit er nu toch echt op. Maar komend weekend maakt dat we toch wel zin hebben om naar Nederland te komen. Op naar het verbouwen van ons huisje:).
Tot over een aantal grote uren.
Groetjes van ons

• 29 Oktober 2012 - 12:39

Petra:

En toen zat jullie mooie reis er alweer op! Weer onderweg naar huis!
    Maar idd komende weekend aan de slag in jullie huisje!
    Liefs XxX

• 29 Oktober 2012 - 14:14

Henk & Margret:

Hoi
    Als jullie dit lezen ben je al in Bangkok, inderdaad terug huis.
    Maar hier staat ook weer een uitdaging voor jullie beide te wachten.
    De verbouwing van jullie huis, heel spannend.
    Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen,
    en tot morgen ( dinsdag)

Lieve groetjes